Perły Rynku FMCG 2021 dla nowości produktowych So Food

Rozstrzygnięty został tegoroczny konkurs Perły Rynku FMCG 2021, organizowany przez Wiadomości Handlowe. Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze.

Celem projektu „Perły Rynku” jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez JURY, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci spożywczych, stacji paliw oraz sieci drogerii. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego. Projekt „Perły Rynku” jest największym i najbardziej prestiżowym projektem wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu.

Wyniki tego prestiżowego konkursu zostały ogłoszone w dniu 7 września 2021, wśród laureatów zostały wyróżnione nowości z oferty Grupy Makarony Polskie:
•    Perłę Rynku FMCG 2021 – BRĄZ! – III miejsce – So Food Wołowina po japońsku z ryżem, w kategorii DANIA GOTOWE
•    Perłę Rynku FMCG 2021 – ZŁOTO! – I miejsce – So Food Gulasz a’la Strogonow z kaszą gryczaną, w kategorii DANIA GOTOWE
•    Perłę Rynku FMCG 2021 – ZŁOTO! – I miejsce – So Food Gulasz wegetariański z pieczarkami i kaszą gryczaną, w kategorii DANIA EKO, BIO, VEGE